شناسهٔ خبر: 224380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه پایش آخرین اقدامات و پیشرفت برنامه اجرایی پروژه‌های شرکت بازآفرینی شهری ایران در لرستان برگزار شد

جلسه بازآفرینی لررستان جلسه پایش آخرین اقدامات و پیشرفت برنامه اجرایی پروژه‌های شرکت بازآفرینی شهری ایران به‌صورت ویدئوکنفرانس، با حضور عنایت اله میرزایی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان، معاونان، عامل ذیحسابی شرکت بازآفرینی شهری و کارشناسان مرتبط برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مریم طهماسبی، عامل ذیحساب شرکت بازآفرینی شهری ایران در استان، با اشاره به برگزاری این نشست اظهار کرد: در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی شهری در سطح استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و روند اجرای برنامه‌ها و میزان پیشرفت پروژه‌ها به‌صورت تخصصی پایش شد.

وی افزود: بررسی و تحلیل موانع و چالش‌های موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها، ارائه راهکارهای لازم برای تسریع در روند اجرایی طرح‌ها و همچنین تبیین برنامه عملیاتی آتی از دیگر محورهای مهم این نشست بود.

طهماسبی ادامه داد: در این جلسه همچنین پروژه‌های پیشنهادی استان برای سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت هم‌افزایی، هماهنگی بین‌بخشی و پیگیری مستمر به‌منظور تحقق اهداف بازآفرینی شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در محلات هدف تأکید شد.

عامل ذیحساب شرکت بازآفرینی شهری ایران در استان لرستان تصریح کرد: برگزاری مستمر جلسات پایش و ارزیابی، نقش مهمی در شناسایی مسائل، رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری دارد و می‌تواند زمینه تحقق برنامه‌های توسعه‌ای و بهبود شرایط سکونت در محلات هدف را فراهم سازد.